KORRIKA

Aurten euskararen aldeko ekimen erraldoiena ospatu da: KORRIKAren 24. ibilbidea alegia. Itzela izan da euskal herriko kaleetan ikusitako giroa. Mila esker parte hartu duzuen guztioi!!

ARGAZKIAK

Pasa den astean EPAko ikasleek txangoa izan zuten. Iparraldeko SARA eta AINHOA bisitatzeko aukera paregabea. Egun ederra pasa genuen!

OPERA SAIOA EPAn

Opera saio bat izan dugu eskolan. Konpositore handien bitartez operaren historia ezagutu dugu. Oso atsegina izan da.

LANBIDE HEZIKETAKO VI.AZOKA

Aurtengo edizioa otsailaren 28an, 29an, eta martxoaren 1ean da Ipuruan (Eibarren). Guztira bederatzi ikastetxek hartu dute parte aurtengoan: Armeria eskolak, Uni Eibar-Ermuak, IMH Campusek, Kardala Akuakulturak, Meka Lanbide Eskolak, Mutrikuko Institutuak, Eibarko Oinarrizko Lanbide Heziketako Ikastetxeak, Ermua-Mallabia Oinarrizko Lanbide Heziketako Ikastetxeak eta Debabarreneko EHU/UPVren Eskolak (Gipuzkoako Ingeniaritza Eskola Eibarko atala eta Ingeniaritza Dualaren Eskola IMH Campus). Guztira mila bat ikasleen bisita espero da azokak irauten duen egunetan.

EPAko irakasle eta ikasleak ere bertan izan gara. ARGAZKIAK

PLANETARIUM - IRUÑEA

IRUDIAK

EZ ZAITEZ INOIZ LOTSATU ZURE JATORRIAZ

MARTXOAK 8

HITZALDIA - INOR EZ DA ILEGALA

PAGOETARA IRTEERA

PRESTAKUNTZA-JARDUNALDIAK  KULTURA-ANIZTASUNA
Joan den astean Eibarko HHIko irakasleek kultur aniztasunari buruzko prestakuntza jardunaldietan parte hartzeko aukera izan zuten BILTZENen eskutik

DURANGOKO AZOKA

Aspaldikoz Durangoko azokan izan gara berriro ere. Liburu eta diskaz gain artelanak ikusi izan ditugu ere. Egun polita pasa izan dugu.

SAN ANDRES EGUNA

Azaroak 30ean San Andres eguna ospatzen da herrian. EPAko ikasleek ere ederto ospatu dute eta kaleetan izandako jarduerak gozatzeko aukera izan dute. Gora San Andres!

ATZERRITARTASUNA:  INFORMAZIO-SAIOAK

Atzo Eibarko Udaleko immigrazio teknikaria den Aitziber Salazarrek, atzerritartasunari buruz eskainitako hitzaldi interesgarri batean parte hartzeko aukera izan genuen. BIDEOA

DIA INTERNACIONAL DE LA ELIMINACIÓN DE LA VIOLENCIA CONTRA LA MUJER

Azaroaren 25a Emakumearen aurkako Indarkeria Ezabatzeko Nazioarteko Eguna da, eta bertan salatzen da mundu osoan emakumeen aurka erabiltzen den indarkeria, eta gaitz hori desagerrarazteko politikak eskatzen dira. BIDEOA

BILBOra IRTEERA

KORRIKA 2022

Aurten ere, EIBARKO HHI-k parte hartu du 22. KORRIKAN

Lekukoa Barrena kalean hartu dugu goizaldeko 10etan, apirilaren 1ean.

GU ERE KORRIKAREN ALDE! GU ERE EUSKARAREN ALDE!

argazkiak

bideoa

SENEGALEKO ERRITMOAK

MAITE LORENZO - Poesia errezitaldia

ANTZERKI JARDUNALDIAK

Aurten ere, Eibarko HHIko ikasleek ANTZERKI JARDUNALDIETAN parte hartu dute, izan ere, otsailaren 24ean Eibarko Coliseo antzokian izan ziren "MAGALLANES Y ELCANO, EL VIAJE" antzezpena ikusten. Zein ondo pasatu genuen!

argazkiak

AMETS ARZALLUS