2024-25 MATRIKULAZIOA

matrikula orria desgargatu

GAIKUNTZA DIGITALA I-II

MARTXOAK 8

Emakumearen Nazioarteko Eguna dela eta, martxoaren 8an, EPA EIBAR HHIn hainbat jarduera antolatu ditugu, bai ikasgeletan bai ikastetxeko leku komunetan. BIDEOA

DIA INTERNACIONAL DE LA ELIMINACIÓN DE LA VIOLENCIA CONTRA LA MUJER

Azaroaren 25a Emakumearen aurkako Indarkeria Ezabatzeko Nazioarteko Eguna da, eta bertan salatzen da mundu osoan emakumeen aurka erabiltzen den indarkeria, eta gaitz hori desagerrarazteko politikak eskatzen dira. BIDEOA

2023-24 EGUTEGIA

MEKA ELGOIBAR

Gaurkoan Elgoibarko Lanbide Heziketako MEKA zentrora hurbildu gara.

Harrera ona egin digute. Mila esker!

KORRIKA

Aurten euskararen aldeko ekimen erraldoiena ospatu da: KORRIKAren 24. ibilbidea alegia. Itzela izan da euskal herriko kaleetan ikusitako giroa. Mila esker parte hartu duzuen guztioi!!

ARGAZKIAK

Pasa den astean EPAko ikasleek txangoa izan zuten. Iparraldeko SARA eta AINHOA bisitatzeko aukera paregabea. Egun ederra pasa genuen!

LANBIDE HEZIKETAKO VI.AZOKA

Aurtengo edizioa otsailaren 28an, 29an, eta martxoaren 1ean da Ipuruan (Eibarren). Guztira bederatzi ikastetxek hartu dute parte aurtengoan: Armeria eskolak, Uni Eibar-Ermuak, IMH Campusek, Kardala Akuakulturak, Meka Lanbide Eskolak, Mutrikuko Institutuak, Eibarko Oinarrizko Lanbide Heziketako Ikastetxeak, Ermua-Mallabia Oinarrizko Lanbide Heziketako Ikastetxeak eta Debabarreneko EHU/UPVren Eskolak (Gipuzkoako Ingeniaritza Eskola Eibarko atala eta Ingeniaritza Dualaren Eskola IMH Campus). Guztira mila bat ikasleen bisita espero da azokak irauten duen egunetan.

EPAko irakasle eta ikasleak ere bertan izan gara. ARGAZKIAK

OPERA SAIOA EPAn

Opera saio bat izan dugu eskolan. Konpositore handien bitartez operaren historia ezagutu dugu. Oso atsegina izan da.